[INFO] W-wa - EGP -Znizka na montaz i serwis instalacji LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prus
    Classic
    • 2009
    • 30

    [INFO] W-wa - EGP -Znizka na montaz i serwis instalacji LPG

    Zamieszczone przez shado
    MiKruS, zdecydowanie lepiej to działa niż w Renault,
    Tu sie zgodzę, bo w Renault Laguna II na desce jest wyświetlecz który pokazuje ciśnienie w KAŻDYM kole. A w razie spadku ćiśnienia oprócz jego wartości pokazuje też którego z kół dotyczy ów spadek W Skodzie niestety ale tylko zapala sie lampka i niewiadomo którego koła to dotyczy. Moim zdaniem Skoda powinna to poprawić.

    Zamieszczone przez Maicroft
    jezdzisz na roznych kolach, ale o tych samych srednicach z tym samym cisnieniem to tez problemu nie ma.
    A z tym sie nie zgodze W Lagunie II każda felga ma czujnik. I teraz tak, jeśli zdejmiesz koło z danego miejsca, to musi ono trafić np. po przełozeniu opony, dokładnie w to samo miejsce np. prawy przód na prawy przód. Inaczej komp będzie wyświetlał błąd, gdyż dany czujnik zakodowany jest w dane miejsce.
    Jeśli masz 2 komplety kół ( i nie ma tu znaczenie średnica felg i ich budowa - alu czy stalowe) to każda felga z każdego kopmletu musi być wyposażona w specjalne czujniki. Inaczej system nie będzie po prostu działał. Mozesz mieć np. firmowe 17" na lato, a na zimę 16"-stki które też będa miały zamontowane czujniki ciśnienia i wszystko bedzie o.k.. Trzeba tylko po wymianie kół zakodować na nowo czujniki i tyle
  • Geralt
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 589

    #2
    [INFO] W-wa - EGP -Znizka na montaz i serwis instalacji LPG

    Witam
    Jak w temacie: przy okazji montazu instalacji gazowej - VSi PRINS - w Energy Gas Polska www.egp.pl pozwolilem sobie wynegocjowac drobny rabat dla czlonkow naszego forum.

    Ogolnie jakosc montazu okreslam jako profesjonalna. Jestem naprawde bardzo zadowolony - oglnie instalacja jest tak polozona ze pod maska jej praktycznie nie widac,
    co do eleastycznosci silnika bardzo niewiele sie zmienilo natomiast w kieszeni zostaje znacznie wiecej Jelsi ktos bedzie potrzebowal porady/opini to piszcie na priv - ponizej zamieszcze tresc oferty - przeslano mi plik .doc ktorego nie moge tu wkleic i to co mam w pliku jako tabele, grafike itd. z naturalnych przyczyn sie tu rozjezdza.


    Warszawa dnia 14.11.07


    OFERTA DLA KLUBU SKODA OCTAVIA
    na ręce Pana Adama W.

    Szanowny Panie!

    W nawiązaniu do rozmowy z Piotrem Zatchij, Szefem technicznym- pozwoliłem sobie przygotować propozycje cenowe na podstawowe usługi serwisowe świadczone w EGP dla Państwa Firmy:

    TUNING:

    Pomiar mocy silnika Klienta: 80 zł przy pomiarze 10-20 samochodów. Do obsługi Państwa Klubu dedykowany będzie 1-2 pracowników, którzy w tym czasie będą do Państwa dyspozycji. Proponuję, aby takie spotkania umawiać w soboty np. od 9- 14 tej.

    Wszystkie ceny są cenami brutto.

    DLA KLUBU SKODA OCTAVIA PROPONUJEMY 10-15 % RABATU na modyfikacje elektroniczne w zależności od stopnia zaawansowania. Szczegóły i ostateczna cena doprecyzowana będzie po podjęciu przez Klienta decyzji, co do rodzaju i stopnia tuningu samochodu.


    TYP SILNIKA WERSJA CENA Wzrost mocy i momentu (*szacunkowe)
    CHIPTUNING
    Turbo benzynowy Light 1000 Do 10%
    Base/Eko 1500 Do 20%
    High 1800 Do 25%
    Top 2600 Do 30%
    Turbodiesel Light 1000 Do 10%
    Base/Eko 1500 Do 20%
    High 1800 Do 25%
    Top 2600 Do 30%
    Wolnossący Base/Eko 1000 Do 8%
    Wolnossący Base/Eko 1400 Do 8%
    Truck Base/Eko 2200 Do 20%
    (do 7% - Eko)
    POWERBOXY
    Turbodiesel z silnikiem z PD (pompowtryskiwaczami) Blue – Top 1800 do 20%
    Base 1800 do 20%
    Turbodiesel z silnikiem CR (common rail), VP44 Blue - Top 1800 do 20%
    Base 1800 do 20%
    VP44 PSG5 Base 1800 Do 20%
    Turbodiesel z silnikiem VP37 Blue – Top 1400 Do 20%
    Base 1400 Do 20%
    Ekobox CR (common rail) Eko 1200 Do 7%
    Ekobox PD (pompowtryskiwacze) Eko 1300 Do 7%
    Ekobox / Powerbox Truck Eko 2200 Do 20%
    (do 7% - Eko)

    Light Delikatny tuning poprawiający moment i moc, z naciskiem na dobre przyśpieszenie i niskie zużycie paliwa, bez wysilania silnika. Wykonywany przez programowanie sterownika silnika przez gniazdo diagnostyczne OBD.
    Base Standardowe rozwiązanie (Chiptuning lub Powerbox) dobre dla każdego fabrycznego samochodu. Zbalansowana porcja osiągów w stosunku do możliwości samochodu. Ustawienia programów z serii Base są wielokrotnie używane w samochodach klientów.
    High Indywidualnie przygotowane oprogramowanie, konsultowane w trakcie przygotowania (przydzielany konsultant). Wszystkie szczegóły tuningu ustalane są indywidualnie. Również program tworzony jest specjalnie do konkretnego samochodu.
    Top Indywidualnie oprogramowanie, strojone do potrzeb motosportu, np. w samochodach o dużych przeróbkach mechanicznych. Może być to czasochłonne, więc lepiej zarezerwować cały dzień.
    Blue – Top Powerbox z Bluetooth, strojony i kontrolowany z notebooka lub telefonu komórkowego. Premiera tego nowego rozwiązania - już wkrótce
    Eko Specjalistyczny produkt nastawiony na obniżanie zużycia paliwa nawet o 12%. Wzrost osiągów jest odczuwalny, choć nieznaczny. Adresowany szczególnie do ciężarówek, aut dostawczych, taksówek i pojazdów, które przejeżdżają dużo kilometrów. To naprawdę się opłaca!

    Powerbox (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów sterujących i sygnałów z czujników poza obszarem komputera silnika (ECU). Zostały tak opracowane, aby efekty ich działania były zbliżone do efektów Chiptuningu. Modyfikacje takie niekiedy są jedynymi możliwymi - np., gdy komputer samochodu jest jednorazowym, niereprogramowalnym rozwiązaniem, lub silnik jest sterowany parametrycznie w oparciu o proste układy logiczne, a nie mikrokontroler.
    Nasza oferta to:
    • - cyfrowe rozwiązanie pozwalające poprawić osiągi silnika diesla o ok. 20% - 25% w szerokim zakresie obrotów. Pasują do większości silników diesla – z wtryskiem common rail, z pompami VP i pompowtryskiwaczami - także do Toyoty D-4D.
    • - uniwersalny komputer (Piggy Back) do zwiększania mocy w silnikach, zestrajania instalacji turbo (np. w samochodach fabrycznych bez doładowania i z doinstalowaną turbiną), nitro, PXS oraz obsługi dodatkowych wtryskiwaczy, urządzeń wykonawczych etc. Konfiguracja urządzenia realizowana jest przez połączenie z programem w komputerze.
    • - moduł specjalny, obniżający zużycie paliwa (do 12%), przy jednoczesnym nieznacznym wzroście mocy i momentu (do 10%).


    MONTAŻ INSTALACJI SEKWENCYJNYCH LPG:

    *STAG300*- sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej

    1.Włoskich STAG 300- 4 cylindry 2600 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.
    2.Włoskich STAG 300 - 6 cylindry 3600 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.
    3.Włoskich STAG 300 -8 cylindry 4200 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.


    Po uzyskaniu pozytywnych wyników testów oraz przeprowadzeniu europejskich procedur homologacyjnych STAG 300 stał się systemem polecanym wśród użytkowników instalacji LPG. Gaz w fazie ciekłej poprzez filtr dostaje się do reduktora. Reduktor spełnia w instalacji dwa zadania. Pierwsze to zmiana stanu skupienia z ciekłej na lotną a drugie to utrzymanie w instalacji zadanego ciśnienia gazu. Ciśnienie to zmienia się w funkcji zmian podciśnienia w kolektorze dolotowym. Następnie gaz po oczyszczeniu w filtrze fazy lotnej doprowadzany jest do wtryskiwaczy gazowych kierowanych jednostką sterującą. Podstawowym sygnałem sterującym jest czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych. Sygnałem uzupełniającym jest podciśnienie panujące w kolektorze dolotowym. Ponieważ czas wtrysku wyliczany jest niezależnie dla każdego cylindra instalacja *STAG300* jest systemem w pełni sekwencyjnym. Obsługuje on samochody z silnikami od 3 do 8 cylindrów. Nowoczesna bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja elektroniczna daje możliwość współpracy z najbardziej wymagającymi sterownikami benzyny.

    Adaptacja pojazdu do zasilania gazowego za pomocą systemu to:

    - Dynamika jazdy porównywalna z zasilaniem benzynowym
    - Pełne bezpieczeństwo silnika
    - Ograniczona do minimum obsługa okresowa instalacji
    - Spełnienie norm emisji spalin EURO 4
    - Estetyczny przełącznik wielofunkcyjny
    - Automatyczne przejście na zasilanie benzynowe po wyczerpaniu gazu
    - Szybki zwrot kosztu adaptacji
    Zalety systemu:

    - Intuicyjne programowanie systemu
    - Adaptacja systemu- układ ciągle koryguje swoje ustawienia do aktualnych warunków
    pracy wymagań kierowcy
    - Kompatybilny z protokołem EOBD
    - Aluminiowa hermetyczna obudowa sterownika
    - Szybki procesor sterownika
    - Ergonomiczny przełącznik ze wskazaniem poziomu gazu
    - Automatyczne przejście na zasilanie benzynowe po wyczerpaniu gazu

    Cena zawiera: 2 letnią gwarancję, pełną dokumentację rejestracyjną, pierwszy bezpłatny przegląd.

    BRC – włoski, sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej

    1.Włoskich BRC Sequent 24 - 4 cylindry 2800 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.
    2.Włoskich BRC Sequent 24 - 6 cylindry 3900 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.
    3.Włoskich BRC Sequent 24 -8 cylindry 4700 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.

    Cena zawiera: 2 letnią gwarancję, system gwarancji krajowej ASSISTANCE, Polisy PZU i kompletu dokumentów rejestracyjnych!

    Gwarancja: Klienci zakładający system BRC objęci są dodatkowym ubezpieczeniem gwarancyjnym AUTOASSISTANCE. Posiadając książeczkę gwarancyjną BRC otrzymują Państwo gwarancję napraw, regulacji instalacji po jej zamontowaniu na terenie Polski w 48 punktach – bezpłatnie ! Optymalne rozwiązanie dla osób często podróżujących po Polsce.
    W momencie zaistnienia konieczności naprawy, Klient nie ponosi dodatkowych kosztów, a Zakład naprawiający usterkę przejmuje zobowiązanie gwarancyjne !

    Firma ‘’Czakram’’ dystrybutor urządzeń gazowych BRC- posiada polisę PZU, obejmującą samochód Klienta (ochroną – ubezpieczeniową) w zakresie szkód związanych z montażem instalacji gazowej w pojeździe. Zapewnia to komfort i bezpieczeństwo poprawności wykonania montażu instalacji lpg, a w razie problemów nie generuje dodatkowych kosztów związanych z przywróceniem poprawności technicznej samochodu.

    PRINS- holenderski, sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej

    1. Holenderskiej- 4 cylindry 4900 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.
    2. Holenderskiej- 6 cylindrów 5400 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.
    3. Holenderskiej- 8 cylindrów 6500 zł + bezpłatny pomiar mocy na hamowni.

    Jeden z najlepszych systemów na rynku. Pracuje na zasadzie bezpośredniego wtrysku gazu do silnika. PRINS jest niekwestionowanym ‘’Mercedesem’’ wśród sekwencyjnych wtrysków gazu w fazie lotnej. Przy tego rodzaju instalacji konieczna jest ogromna precyzja i doświadczenie montażysty. Zakłady montażowe nie polecają tej instalacji z powodu małej wiedzy i słabego doświadczenia technicznego pracowników. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w montażu instalacji sekwencyjnych a szczególną specjalizację w instalacjach PRINS. Nasza Firma jest promowana w Polsce przez Dystrybutora instalacji PRINS z uwagi na wieloletnią, satysfakcjonującą współpracę.
    Precyzyjnie dobrana instalacja, profesjonalnie wykonany montaż są gwarancją zadowolenia klienta z naszej usługi oraz w/w instalacji.

    W instalacji typu PRINS mamy do czynienia z komponentami firmy Bosch, oraz układem wtrysku firmy KEIHIN, stosowane w samochodach wyścigowych.

    Cena zawiera: koszt montażu instalacji holenderskiej PRINS, homologacji, kompletu dokumentów, gwarancji.

    Dodatkowym atutem instalacji PRINS jest sieć serwisowa w całej POLSCE oraz 24 miesięczna gwarancja bez limitu kilometrów.

    Serwis dla instalacji sekwencyjnych:

    1. Przegląd gwarancyjny/pogwarancyjny inst. Holenderskich, co 15 tyś - 180,00 zł

    2. Przegląd gwarancyjny/pogwarancyjny inst. Włoskich, co 15 tyś -120,00 zł

    Serwis dla instalacji mixerowych:

    3. Przegląd gwarancyjny/pogwarancyjny instalacji mixerowej, co 15 tyś -80,00 – 100 zł

    Dodatkowe czynności serwisowe związane z montażem lpg i tuningiem:

    4. Diagnoza serwisowa, podłączenie pod komputer - 50,00 zł
    5. Kasowanie błędów silnika, poduszek itp. urządzeniami diagnostycznymi- 50-100 zł
    6. Diagnoza usterek i ich usuwanie oraz inne prace serwisowe wymagające nakładów
    czasu- roboczogodzina 50,00 zł
    7. Unikatowa usługa- pomiar wydajności wtryskiwaczy- 50 zł /4 cyl., 70 zł /6 – 12 cyl.

    8. Koszt regeneracja reduktora zależny od modelu.

    Bardzo dziękuję za zainteresowanie i chęć współpracy z naszą Firmą.
    Dołożymy wszelkich starań, aby być dla Państwa rzetelnym Partnerem serwisowym.

    Łączę pozdrowienia

    Pozostaję z szacunkiem.

    Piotr Zatchij, Dyrektor Zakładu
    Energy Gaz Polska
    Ul. Ostrobramska 7504-175 Warszawa
    tel. 22 810 00 90, mobile: 504 20 01 01
    www.egp.pl, [email protected]
    pozdrawiam
    Adam W.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Jesli chodzi o chiptuning widze, tu bardzo duze podobienstwo do oferty firmy Vtech, tak wiec rozumie, ze to oni wykonuja programy, a w/w firma je wgrywa :?:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Geralt
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 589

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Jesli chodzi o chiptuning widze, tu bardzo duze podobienstwo do oferty firmy Vtech, tak wiec rozumie, ze to oni wykonuja programy, a w/w firma je wgrywa :?:
        Szczerze mowiac nie mam pojecia - ja u nich tylko zakladalem instalacje gazowa - hamownie rzeczywiscie maja V-techu (i soft)
        pozdrawiam
        Adam W.

        Komentarz

        • KolinWawa
          Rider
          • 2009
          • 278
          • Octavia I (1U2)
          • APK 2.0 MPI 115 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Coś chyba o tym rabacie zapomnieli bo dziś żona miała problem z dogadaniem się - chcieli jakieś kupony czy wydruki z potwierdzeniem zniżki - szczególnie "szefowa" nie wiedziała o co kaman w biurze. Porażka. Zero komunikacji pomiędzy "szefem" a pracownikami warsztatu. Zapis u szefa - pracownicy nie mają w grafiku. Z kolei do warsztatu nie da rady się dodzwonić. W końcu przy wymianie butli zniżki nie dali a i niesmak pozostał bo mieli zrobić przy okazji przegląd a nie zrobili i trzeba było awanturę robić.

          Komentarz

          Pracuję...